2 Antworten Neueste Antwort am 28.04.2016 11:44 von Angie S. RSS

    Newly registered and get Fehler S_223 when logging in

    kpollock

      I registered with skyOnline last night, and have successfully followed the activation email and changed the temporary PIN. Every item I try to login, I get the following error:

       

      Fehler Kundendatenerfassung

       

      Es ist ein Fehler aufgetreten.

       

      Bitte wenden Sie sich an unseren Kundenservice. Wir stehen Ihnen jeden Tag 24 Stunden zur Verfügung und freuen uns auf Ihren Anruf.

       

      In Deutschland erreichen Sie uns unter der 0180 6 14 00 00 (€ 0,20/Anruf aus dem dt. Festnetz, € 0,60/Anruf aus dem Mobilfunknetz)

       

      In Österreich erreichen Sie uns unter der 01 49 168 700

       

      (Fehler S_223)

       

      I can see that no-one seems to publish a solution, it is always a case of contacting customer support directly with a personal message. I would be grateful if a customer service technician could answer this so we can start this process.

       

      Kirsty