12.08.2021 00:23
Auch mit Monterey Beta 5 das gleiche Problem.
A Javascript error occured in the main process
beim Starten der App.
21.08.2021 18:50
Gerade mit 2 Leuten aus dem Support gesprochen.
Der erste meinte was von "Geräteliste zurücksetzen" (obwohl ich noch 2 Spots frei habe?!), dem zweiten war das Problem nicht bekannt.
Der Thread wurde vor einem knappen Jahr gestartet und dem Support ist das Problem nicht bekannt???
Sagt alles, was man hier wissen muss...
Hier läuft macOS 12b6.
Auf dem iPad läuft iPadOS 15, also ebenfalls eine Beta. Da gehts ohne Probleme. An Betas sollte es also nicht liegen.
28.12.2021 11:06
Habe das Problem nicht mehr nachdem ich das MacBook komplett neu aufgesetzt habe. Anleitung dazu auf der Apple Support Homepage. Inklusive Wiederherstellung aller Dateien und Programme, welche vor dem Neuaufsetzen drauf waren war das ein zeitlicher Aufwand von ca. 2-3 Stunden und SKY Go funktionierte wieder.
11.04.2024 17:52
Hi,
Same problem, how to solve? (all the hints provided in every post online are useless)
Thanks
11.04.2024 18:06 - Zuletzt bearbeitet: 11.04.2024 18:07
More information please!
www = when, where, what?
System
Hardware
11.04.2024 18:11
Same problem as described from other users in the previous posts,
I'll rewrite here:
- installing skygo app on windows 11 pc (from the official sky site)
- launching the installer > it installs the app ok
- launching the app the error is: (see screenshot)
additional informations:
- on 08/04/2024 I was able to open the app;
- I've already tried the uninstall-reinstall process,
- already checked the system requirements
- alrealdy deleted the app data files
Many thanks
11.04.2024 18:44 - Zuletzt bearbeitet: 11.04.2024 18:47
This Information is for the Website!
Download from the Website?
It isn't complete!
You have which SKY subscription?
Which Receiver? It is important!
11.04.2024 18:51 - Zuletzt bearbeitet: 11.04.2024 18:55
Where do you live? Your System requires the German language?
11.04.2024 18:53
Incorrect, I'm not trying to watch or download sky content from the browser. So I guess that JavaScript settings of the browser isn't related with the app.
The message is from the desktop SkyGo app (downloaded from the Sky official website)
The subscription is a full Sky subscription, as I said, some days ago the app was working.
Thanks
11.04.2024 19:00 - Zuletzt bearbeitet: 11.04.2024 19:03
It is wrong!
Which Receiver? It is an important information!
11.04.2024 19:05
"So I guess that JavaScript settings of the browser isn't related with the app."
It is correct!
Website from SKY
11.04.2024 19:55
The receiver in this Moment is an IP from italy, same wifi, same pc that i used on tuesday. No vpns or strange connections 🙂
but as a desktop app should be runneable also in other countries..
11.04.2024 20:09 - Zuletzt bearbeitet: 11.04.2024 20:24
Which receiver????
"The receiver in this Moment is an IP from italy,"
You do not have a receiver?
You are using the wrong app! UK
Screenshot
Do you live in Italy?
Do you have an German subscription?
SKY has blocked incorrect use?
SKY GO is part of a German SKY Q subscription.
German SKY GO
"but as a desktop app should be runneable also in other countries.."
EU !
11.04.2024 20:16 - Zuletzt bearbeitet: 11.04.2024 20:18
Kann bitte ein Moderator die Nutzerdaten abfordern?
Da stimmt etwas nicht?
Dachte an SKY GO illegal auf einem gefundenem Phone.
Aber es wird schon passen!
Wie könnte es gehen?
Receiver (welcher?) in Italien!
SKY Go irgendwo und nirgendwo!
Installation SKY GO mit SKY UK!
12.04.2024 18:18
Hi @giulia_roversi,
I would like to take a look at your contract for Sky Germany/Sky Austria. Please write me your customer number in a private message.
I also need your date of birth and the name of the bank we have on file for data synchronization.
If you have specified PayPal or are making the transfer yourself, your full address.
If you are paying by credit card, please enter the last four digits of the credit card number.
And this is how you write to me: Click on my name to go to my profile and then on "Nachricht" ("message").
Regards
Katja
12.04.2024 18:24 - Zuletzt bearbeitet: 12.04.2024 18:27
Da übt eine KI den Umgang mit echten Menschen? 🤔
12.04.2024 23:43 - Zuletzt bearbeitet: 12.04.2024 23:45
Das ist uns klar!
@miika schrieb:Da übt eine KI den Umgang mit echten Menschen? 🤔
Mal schauen wer gewinnt!
Fast eindeutig!
Meine Fragen sind aber auch zu kompliziert? Sorry dafür!
Es macht auch Spaß!
Italien User kann ich gar nicht bewerten.
Aber einen originalen Screeenshot einzustellen hat schon etwas.
Wer den lesen kann.
Könnte es für diese Konstellation einen realen Zugriff geben?
13.04.2024 01:23 - Zuletzt bearbeitet: 13.04.2024 03:06
Unterhaltsam seid ihr schon, kann man direkt auf Sky verzichten... 😃 🥳Un saluto all'Italia...
13.04.2024 10:35
“Hi i'm the IA" 😂 seriously? The ia image generation could provide the same screenshot with some words changed.. however (poor me) this is a real problem, same of the other users and I ask to the community for the software desktop app solution provider, maybe a missing Java library or the wrong version of the app.
i'm taking my time to solve my problem, you really don't have something better to do?
13.04.2024 10:53 - Zuletzt bearbeitet: 13.04.2024 11:57
I had fun!
Especially with the AI overlay!
Not mine!
It was just a reply to the post from @miika !
miika:
"Is an AI practicing dealing with real people?"
We're both in the normal world, I hope?
Don't want to write to the moderator anymore?
Are you working on an illegal use? Write me!
Zitat: (Quote!)
"Meine Fragen sind aber auch zu kompliziert? Sorry dafür!
Es macht auch Spaß!"
Waren die Fragen und Antworten nicht.
"But my questions are too complicated? Sorry about that!
It's fun too!"
The questions and answers weren't.
Dir ein schönes Wochenende!