08.04.2021 17:52
08.04.2021 19:09
Hallo @koby84 !
Ja, alle Mods und viele User können englisch. Daher ist eine Hilfestellung auf englisch kein Problem.
Viele Grüße
grauerwolf
08.04.2021 19:09
Hallo @koby84 !
Ja, alle Mods und viele User können englisch. Daher ist eine Hilfestellung auf englisch kein Problem.
Viele Grüße
grauerwolf
08.04.2021 20:03
Thank you for ur quick respond.
How can i contact one of mods. I think just one of them can help me. I am trying to activate Sky card two days but i get same Fehler every time. Fehler 12010.
08.04.2021 20:43
From tomorrow there will be support from moderators again. However, it may take time because they haven't worked for a week and have to catch up.
The moderator will report to the thread here and ask you to write him a private message.
Please also check whether you have received the correct smartcard:
Vodafone / Kabel Deutschland: Smartcard G02, G09 (serial number 07 ...)
Unitymedia / Kabel BW: Smartcard V23 (serial number 0010 ...)
Other provider or Sat: Sky Smartcard V13, V14 or V15 (serial number 30000 ...)
Jakob94 | 21.04.2024 12:53 | ||
Matthias3490 | 06.04.2024 06:48 | ||
ASchlueter | 02.01.2024 21:52 | ||
digo | 01.01.2024 22:01 | ||
schnattchen | 10.12.2023 10:53 |