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Unwarranted billing

Luanybrito
Geräuschemacher
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Unwarranted billing

Hello,

 

I received an email charging me for my monthly subscrition, saying I am late with the payment. But I did pay the subscrition on time. How and to whom should I talk to prove that the payment is not late?

 

Number of client: XXX

 

Mod-EDIT: Private Daten gelöscht

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grauerwolf
Regie
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Betreff: Unwarranted billing

Hallo Mods!

 

Bitte vergesst diesen User nicht! Er kann kein deutsch und hat schon einen weiteren Thread zu dem Thema eröffnet.

 

Inzwischen haben schon zahlreiche User Hilfe erhalten, die sich nach ihm gemeldet haben! Das er übergangen wird ist nicht sehr nett. Es kann doch sicher jeder Mod englisch und kann so mit ihm kommunizieren.

 

Es wäre daher sehr nett, wenn sich jemand kümmern könnte.

 

Viele Grüße

grauerwolf

 

 

RonnyK
Ehemaliger Sky Mitarbeiter
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Re: Unwarranted billing

Hey @Luanybrito,

 

I would be happy to check your request. To do this, I need access to your contract data.

Therefore, please send me your customer number and, for data protection reasons, a comparison of your date of birth and the name of the deposited bank in a private message.

 

-> How do I send a private message? -> Go to my profile and then under "Contact me" to "Message".

 

VG, Ronny

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