on 07.07.2022 00:49 - Zuletzt bearbeitet: 07.07.2022 08:50 by axels
Hello,
I received an email charging me for my monthly subscrition, saying I am late with the payment. But I did pay the subscrition on time. How and to whom should I talk to prove that the payment is not late?
Number of client: XXX
Mod-EDIT: Private Daten gelöscht
07.07.2022 14:44 - Zuletzt bearbeitet: 07.07.2022 15:14
Hallo Mods!
Bitte vergesst diesen User nicht! Er kann kein deutsch und hat schon einen weiteren Thread zu dem Thema eröffnet.
Inzwischen haben schon zahlreiche User Hilfe erhalten, die sich nach ihm gemeldet haben! Das er übergangen wird ist nicht sehr nett. Es kann doch sicher jeder Mod englisch und kann so mit ihm kommunizieren.
Es wäre daher sehr nett, wenn sich jemand kümmern könnte.
Viele Grüße
grauerwolf
07.07.2022 17:48 - Zuletzt bearbeitet: 07.07.2022 17:48
Hey @Luanybrito,
I would be happy to check your request. To do this, I need access to your contract data.
Therefore, please send me your customer number and, for data protection reasons, a comparison of your date of birth and the name of the deposited bank in a private message.
-> How do I send a private message? -> Go to my profile and then under "Contact me" to "Message".
VG, Ronny