15.08.2021 13:07
Schönen Tag an alle ich habe eine Frage ich habe gestern ein Abonnement abgeschlossen und gestern 2 Email erhalten habe in den drin stand was ich erworben habe und wie es jetzt weiter geht ich warte seit dem auf die Email wegen dem Jugendschutz Pin und die Email kommt einfach nicht
Dazu habe ich ein GIGA TV Box wo die Pakete die ich bestellt habe einfach nur freigeschaltet werden auch das ist noch nicht passiert
Wie lange dauert das ungefähr ?
15.08.2021 13:10
Hallo @Nik1999,
ich vermute, dass dein Vertrag sich nicht aktivieren konnten. Ich prüfe gerne woran das liegt und benötige dafür bitte deine Kundennummer sowie die Seriennummer der GigaTV Box in einer privaten Nachricht.
Zum Datenabgleich benötige ich außerdem dein Geburtsdatum und die letzten vier Ziffern deiner IBAN.
Sofern du PayPal angegeben hast oder selbst überweist, deine Anschrift.
Erfolgen die Zahlungen per Kreditkarte, bitte die letzten vier Ziffern deiner Kreditkartennummer.
Und so schreibst du mir: Klick auf mein Profil und dann auf "Nachricht".
Viele Grüße,
Katja
15.08.2021 14:23
@KatjaZ
Das war ja Hilfe in Rekordzeit 😉👍
on 15.08.2021 14:52 - Zuletzt bearbeitet: 15.08.2021 14:53 by KatjaZ
Sorry to write like this but I need help too.
I have received an e-mail where should I write details about my Passport,but the problem is I dont have a German passport.
I already paid subscription but cant use the Sky.
Please help
XXX
MOD EDIT: Private data removed.
15.08.2021 14:57
Hi @Aldin,
I will be happy to help you. If no verification can be done by e-mail, the Post-Ident procedure is automatically initiated by DHL. In this case, your data will be verified directly at your front door or at the responsible branch.
The fees for Sky contracts are always debited at the beginning of the month. Do you have an authorization via PayPal or credit card?
Regards,
Katja
15.08.2021 15:11
In my last e-mail I received Kundenummer and Vertragsnummer but I cant move away from "passport verefication".
I gave my KontoNummer in my first e-mail. I thought you need Credit Card because DAZN team needed it,but with SKY i could use my normal bank card. Infos like iban and Karten Nummer are already in System just like my personal information.
Should I in write in German or English ?
Thank you verry much
15.08.2021 15:37
you are welcome to write to me in the way that is best for you. 🙂 So that I can look once directly into your contract, please send me your customer number in a private message.
For data matching I also need your date of birth and the last four digits of your IBAN.
And this is how you write to me: Click on my profile and then on "Message (Nachricht)".
16.08.2021 13:19
Das ganze mal in gutem engl zu lesen, hat schon was...😉🤣